• Leotgtje

    Is er iemand bekend met het aanmaken van lanVars() (div LAN's (bijv 3) in 1 LAN brengen met arrays [x] [y] enz.) ter vereenvoudiging van het gebruik.
    De arrays [x] enzovoorts staan dan voor code die 'iets' ophaalt uit het systeem.
    vb : $mes->addSuccess("". LAN_VSTORE_020." <b>#" . $this->order->order_refcode .
    "</b> ".LAN_VSTORE_021." " .
    "".LAN_VSTORE_022."", 'vstore');

    Dan ontstaat er 1 LAN (met een define ala ) Lan_Vstore_020 met define  tekst >  bla bla [x] bla bla bla [y] bla .
    Wanneer gebruik ik dan $ tp wanneer de  parser enzovoorts...
    Iemand ? De dev uitleg is denkelijk net iets te summier..

     
  • Alex
    Helaas Leo, ik heb daar geen ervaring mee, heb ook niet de dev uitleg gezien?
     
  • Leotgtje
    Ja heb hem gelezen, wordt er niet echt wijzer van.Aangezien ik echt niet alles van coderen afweet, weet ik niet wanneer je de Parse functie (wel of niet) moet erbij schrijven, dan of alles via $ tp gaat lopen, en de arrays.. hoe en wat waar bij tekst;html; en code enz... ik vindt helaas geen (voor mij dan) goed voorbeeld (de een begint met $ tp, een ander met $ text ..... brrrrrrrrrr Heb vstore wel weer actief in zoverre (testen lopen nog), echter de aanbeveling voor de lanVars verwerken vormen het grootste struikelblok. Als je een voorbeeld zoekt van de lanVars, gebruik dat maar eens als zoekterm op Git in repo... x maal in gebruik, en toch allemaal net ietsjes anders...) Een wat en wanneer en waarvan afhankijk (uitleg) was beter begrijpbaar...
     
  • Tijn
    Dit is wel een duidelijk voorbeeld denk ik?:

    define("LAN_EXAMPLE_01", "Update results: [x] records changed, [y] errors, [z] not changed");

    $repl = array($changed, $errors, $unchanged);
    $text = $tp->lanVars(LAN_EXAMPLE_01, $repl);

    [x] = $changed
    [y] = $errors
    [z] = $unchanged
     
  • Tijn
    Ter toevoeging: